Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 16:19:23 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/01798 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Keibu küla, 11230 Harju-Risti - 
Riguldi - Võntküla tee (Sidevälisvõrk VT1811) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 54 lg 6 p1 Pädev asutus esitab kasutusloa 
taotluse eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26901007>  (menetlus nr: 
417188), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister